Na Břehu Rhony
"UČÍME LIDI PÍT VÍNO"
ZADÁNÍ
Klient za námi v roce 2020 přišel se poptávkou natočení podcastu “Ovínění”, které chtěl propagovat skrze sociální sítě. Tou dobou byly natočeny 4 autorské epizody a poslechovost v řádkách několika desítek.
Klientovi jsme nabídli že kromě propagace podcastu Ovínění obstaráme kompletní záštitu online marketingu (od obsahu, přes cílení až po finální dosah). S klientem stále spolupracujeme na zefektivnění povědomí o značce Na Břehu Rhôny, a primárně na ustálení centralizovaných marketingových postupů pro všechny franšízy.
ŘEŠENÍ
Klient v prvopočátcích neměl nastavené systémové postupy online marketingu, a používal ho pouze jako doplněk pro ATL. Klientovi jsme však nabídli že online bude jeho hlavní propagační kanál, a v průběhu sedmi měsíců jsme dosáhli milionové sledovanosti a nárustu dosahu o 470%.
Pro klienta tvoříme obsah, vytváříme kampaně, udržujeme community managment a cílíme reklamy nejen v rámci Prahy, ale celé České republiky.